Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 5 juli 2012

scrap kaart deze kaart heb ik onlangs gemaakt:
het is gemaakt met papier en  stempel  van de action en verder heb ik er een lintje bloemen en een strikje opgemaakt

groetjes josé

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie scrapkaart heb je gemaakt, José!! Heel erg leuk papier heb je gebruikt. Zijn die bloemen gemaakt met een pons? En dat leuke plaatje is dat een stempeltje?

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de bloemen zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen en het plaatje is inderdaad een stempeltje.
      Groetjes José

      Verwijderen
  2. Een hele leuke kaart José, mooi gedaan!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen