Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 8 augustus 2012

een opkikkertje

Deze kaart is gemaakt van lila en groen cardstock.Het borduurpatroon is uit hobbyjournaal nr.48 en geborduurd met Joy Chrissie garen in de kleuren lila en groen en versierd met kraaltjes en rijstekorrels. Afgewerkt met een plaatje van een kikker. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge op het blog van Een hoop inspiratie borduurkaarten.


Groetjes José

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geborduurd kaartje zo met die kralen en rijstekorrels!! Mooi kleurgebruik ook!! Leuk 3D-plaatje!! Succes met de challenge!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José,

    wat een heerlijk kaartje! Als je daar niet van opkikkert!! Mooi dat borduren. Zelf doe ik dat bijna nooit en niet op deze manier. Het lijtk me super ingewikkeld. Het heeft een heel mooi effect op de kaart!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere opkikker zeg !!
    Leuk dat je meedoet bij Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Groen is zowiezo al mijn favoriete kleur :-)
    maar ook het 3d-plaatje en dat geborduurde met kraaltjes vind ik erg leuk!

    Succes met de challenge!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen