Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 21 oktober 2012

Brrr Koud

Deze kaart doet mee aan de challenge van het blog: Anma Creatief#13 thema beren. Hij is gemaakt van wit cardstock en het design papier is van Crafts-too verder zijn er creatables gebruikt van Marianne design LR 0142 en LR 0135 de grote ster is een dies de kleine sterren is een pons van Nellie Snellen. De stempel is afkomstig van Forever Friends.


Groetjes José

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje,José!! Mooie kleuren heb je gebruikt!! Lief stempeltje en mooi ingekleurd!! Succes met de challenge!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje José!! Mooie kleuren, succes!

    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt José, ik vind de kleur blauw ook zo mooi. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kerstkaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi José,

    wat een lief kaartje heb je gemaakt zeg!! Enig papier en leuk met die ijspegelrand er boven langs!!
    Dat blauw past goed bij de winter, he??

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk winters kaartje is dit!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de BERENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen