Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 24 februari 2013

Spring is in the Air

Het is buiten nog wel winter maar Tilda heeft het al voorjaar. Tilda zit lekker op een bankje te genieten. De kaart is gemaakt van wit en paars cardstock. Ik heb gebruik gemaakt van een nestabilitie een bloemenpons van Nellie Snellen en creatable van M.D - LR0259  Hoekje Joy craft - 0136.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
It's a magnolia challenge: #52 Maak een kaart in wit met 1 andere kleur
Scrap kaart challenge: februari Alles mag als het maar iets met de lente te
                                           maken heeft
Kleuren met potloden: # 1 Alles mag



Groetjes José  

13 opmerkingen:

  1. leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtg kaartje, José!! Mooi met dat paars!! Lief stempeltje en mooi ingekleurd!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje José, ik vind hem superschattig hoe ze daar zit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, echt een schatje!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart , bedankt voor je deelname bij kleuren met potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie en lief kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje. Gezellig dat je met ons meedoet bij IAMC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje José, was het maar lente. We zijn die sneeuw allamaal zo zat!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig zeg! En je hebt de nieuwe bankstans!! Supermooi in deze kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kaart.... mooie kleuren. Wat zit Tilda daar gezellig op het bankje!!!

    Super leuk dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes!!!

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart!! Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met potloden! Een fijne avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. just to sweet...love this card and your bench is wonderful...love your colors as well...
    lizzi

    BeantwoordenVerwijderen