Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 2 juni 2013

Hieperdepiep

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes op mijn blog.  Mijn zus is nu uit het ziekenhuis maar nu moet ze nog gaan revalideren.
Ik heb ondertussen weer wat zin en tijd om kaarten te gaan maken. Hier mijn eerste kaart na alles wat er is gebeurd. Hij is gemaakt van licht en donker groen cardstock het design papier komt van kruidvat vandaan..
De volgende materialen zijn gebruikt :
knipvel is van Marianne Design
vogeltjes van Xenos
kant en strass steentjes
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges :
Nederlandse kaarten uitdaging : uitdaging # 44 volgens sketch
AnMa Creatief : challenge # 21 verjaardag
Crafty Friends : challenge # 1 antything goes



                                                               
                                                         Dit is de sketch                                                        


Groetjes José

11 opmerkingen:

  1. mooi vrolijk kaartje.
    Dank je wel voor je deelname bij NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Wat een leuk kaartje.

    Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo José
    Fijn om te lezen dat Nellie weer thuis is, de kaart is naar haar onderweg hoor!!.
    Goed dat je toch zelf ook weer een kaart hebt gemaakt, dat geeft wat afleiding.
    Het is een schattige kaart, helemaal leuk met het snoesje erop.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha José,
    oh dat zal wel een opluchting zijn dat ze uit het ziekenhuis is. Nu het revalideren nog... dat zal best zijn tijd nodig hebben. Doe je haar de groetjes van mij??
    Je kaart is heel erg mooi. Rustig van kleur en de combi met het licht en donker is echt mooi!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig José, fijn dat Nellie weer thuis is.....nu hopen dat het revalideren goed verloopt!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt José! Misschien wel fijn om even wat afleiding te hebben door te gaan knutselen. Goed om te horen dat Nellie uit het ziekenhuis is. Ik hoop dat het revalideren allemaal een beetje goed zal gaan.

    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om te lezen dat Nellie uit het ziekenhuis is alhoewel ze nog een hele revalidatietijd tegemoet moet gaan, heel veel sterkte voor haar. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt José, ik vind hem supermooi geworden en zo een mooie uitwerking van de sketch, super.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel voor je deelname meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi José, Fijn dat het een beetje beter gaat met je zus. Je kaart is prachtig! Echt mooi gedaan. Bedankt voor je deelname bij de NKU. GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt. Erg leuk gecombineerd met de houten vogeltjes!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de VERJAARDAGchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een schatje heb je gemaakt zeg !!
    Bedankt voor het meedoen bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan José, mooie uitvoering van de sketch van NKU, bedankt voor het meedoen.
    'gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen