Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 12 december 2013

Beterschap

Tussen de kerstkaarten door even vlug een beterschap kaartje gemaakt. Deze is voor iemand die net aan haar knie is geopereerd. Hij is gemaakt volgens de schets op het blog bij : Scrap my dream Challenge # 16 uitdaging maak een rechthoekige kaart en gebruik Washi tape.
De basis van deze kaart is lila cardstock. Het designpapier is afkomstig van de Action net als de plakparels en het Washi tape.
Het hartje is een creatable van M.D LR 0159
Het 3d plaatje komt van een poster ooit gekregen bij Hobbyjournaal van enkele jaren geleden.
Verder is er over de kaart weinig te vertellen spreekt voor zichzelf.



Groetjes José

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie beterschapskaart Jose, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. War een prachtige kaart heb je gemaakt, José!! Hier wordt je meteen vrolijk van!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met onze schets. Bedankt voor het meedoen bij Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Je hebt er vast iemand blij mee kunnen maken.
    Bedankt voor je deelname bij Scrap my Dream.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen