Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

vrijdag 25 april 2014

Geborduurde kaart

Op het blog van Fadengrafiek challenge # 60. Iedereen moet hetzelfde patroon gebruiken ontworpen door Sandra.
De basis van deze kaart is wit met geel cardstock het design papier is van Mary Rahder.
Het borduurgaren is van Chrissie, en het knip vel van Amy Design gekregen bij hobbyjournaal 97.
Verder is de kaart afgewerkt met wat bloemen en een strikje, vlinder en plakparels.




Deze kaart doet verder ook nog mee aan de challenge van het blog:
Hobbyjournaal challenge April
Maak een fleurig kaartje in gele tinten.


                                                       Tot de volgende keer.
                                                                Groetjes


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo José
    Ik vind het een prachtige kaart geworden met het patroon van Sandra, mooi geborduurd,het is een plaatje om te zien.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met het patroon van Sandra, José!! Prachtig geborduurd en afgewerkt!! Een heel mooi geheel is het geworden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine schöne Karte hast du gemaxht. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen