Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 14 mei 2014

Geborduurde kaart met vogelhuisje

Hallo blogvriendinnen,

Nu weer een geborduurde kaart op het blog bij Ons borduurkaarten challenge # 7 is de uitdaging - in mei leggen alle vogels een ei.
De  basis van deze kaart is kraft karton de hoekjes zijn afgerond met een blote billen pons.
Nu eens een keer wat anders geborduurd namelijk een vogelhuisje het patroontje is afkomstig uit een hobby boekje van Chrissie.
Het borduurgaren is ook van Chrissie no. 6 -7- 18 - 26.
3d plaatje is van Ami design
Vlindertjes pons van Nellie Snellen.




                                           Fijne dag en nog veel knutsel plezier!!



10 opmerkingen:

  1. Wat mooi!! Leuk zo'n geborduurd vogelhuisje. Ook echt een lente kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, José!! Super gaaf zo met dat geborduurde vogelhuisje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo José
    Schattig is je kaart geworden, mooi geborduurd, ik vind het vogelhuis prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog en veel succes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje José.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje Jose! Leuk dat je meedoet bij ons borduurkaartenblog!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart José, superleuk patroon. Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOOOh Jose. Wat een prachtige kaart wat leuk met het geborduurde vogelhuisje. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig vogel kaart met mooi patroontje
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen