Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 26 juni 2014

Vlinders

Bij Cheerful sketches challenge # 13 stond deze sketch


Met deze kaart wil ik hieraan meedoen.
De basis van deze kaart is cerise met paars en roze, het design papier is van:
potpourri paper (flowers)


De gebruikte materialen zijn:
Vlinder Avec 4251892
Bloem Crealies CL CF 05
Stempel Sarah Kay
Craftables MD CR 1254
Rand vlinders Joy crafts 6002/0251

Verder doet deze kaart ook mee aan de challenge van: Knutsels en Kadootjes
Challenge # 14 Thema zomer

                                                                   Groetjes





6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart José! Bedankt voor je bijdrage bij Cheerful Sketches.

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, José!! Leuke stempel en mooi ingekleurd!! Dank je wel voor je bijdrage aan het blog van Cheerful Sketches!!

    Groetjes, Nellie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat prachtig gedaan José. Dank je wel voor het meedoen met de Challenge van Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de sketch mooi uitgewerkt! Een hele vrolijke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje is dit geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen