Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

vrijdag 19 september 2014

Hartelijk gefeliciteerd




De basis kleur van deze kaart zijn drie tinten roze.
Het knipvel is van Yvonne Creations CD 10263.
Borduurpatroon is van Rie Kuipers en het garen is van Chrissie roze gemêleerd no 13
                                                                                       Madeira Rayon zwart col 1000
                                                                                                                cerise col 1033
Verder is de kaart afgewerkt met roosjes en plakparels van de Action
Deze kaart doet mee met de challenge van Ons Borduurkaartenblog Challenge # 11 Thema gebruik een plaatje van Yvonne Creations.

                                                                Groetjes
                                                                     en
                                                          een fijn weekend


7 opmerkingen:

  1. Hallo José
    Deze kaart heb ik eens goed bekeken de foto vergroot, héél leuk hoe je deze hebt gemaakt, mooi geborduurd en zo mooi afgewerkt, het is een schattig plaatje wat je hebt gebruikt, het is weer een beauty om te zien.
    Dank je wel voor je trouwe deelname aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende geborduurde kaart heb je weer gemaakt, José!! Super mooi patroon en een heel leuk plaatje heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi José. Wat een mooi kaartje. Lief plaatje. Mooi patroon. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig geborduurde kaart.
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen