Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 13 november 2014

Boeddha

De basis van deze kaart is geelachtig cardstock.
Het borduurpatroon is van Christien v.d Akker,het borduurgaren dat is van Madeira Rayon: beige 1126 / geel 1025 / rood 1147.
het 3d plaatje weet ik niet meer, verder is de kaart afgewerkt met plakparels van de Action.
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Ons borduurkaartenblog challenge # 13 Thema borduur minimaal twee hoekjes.




                                                                Groetjes

6 opmerkingen:

  1. Hoi José
    Wat een prachtige kaart met hele mooie geborduurde hoekjes.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, José!! Mooie geborduurde hoeken !! Leuk plaatje heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo José, wat een prachtige kaart is dit, mooi geborduurd, leuk met vier hoekjes.
    Het plaatje staat er héél mooi bij.
    Dank je wel voor je trouwe deelname aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduurkaart en ook zulke mooie kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi José. Wat een.euke hoekjes. Mooie kleuren past prima bij dit plaatje. Bedankt voor het meedoen. In ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen