Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 14 maart 2015

Hoera een zoon

Nu een gboorte kaartje gemaakt voor een kennis die een zoon hebben gekregen!!
De basis is blauw cardstock,het design papier is van Marianne Design het knipvel is van Yvonne Creations CD 10463. De tekst is een stickervel.
Op de rugzijde. heb ik nog een klein olifantje geplakt
Verder valt er weinig over te vertellen.
Deze kaart doet mee aan de challenge van het blog Hobbyjournaal met het thema
Maak een baby creatie.

Ik wil ook nog even mijn nieuwe volgers Angelique, Sarah en Lia WELKOM heten op mijn blog,super leuk dat jullie mij willen gaat volgen!!
                                         

                                                                voorkant

                                                              achterkant




10 opmerkingen:

  1. Heel leuke creatie voor een geboorte! Mooi gedaan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt, José!! Mooi model!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig babykaartje, Jose!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk geboortekaartje en bedankt om me te verwelkomen ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en het olifantje op de achterkant maakt het helemaal af. Snij je zo'n model kaart zelf? Of kun je zoiets met een apparaat?
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een leuke kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, leuk dat je mijn blog volgt, ik het jouwe nu ook!! De lawn Fawn stempels zijn oa te koop bij scrobby.nl, ze hebben stempels en bijpassende stansen, zo gaaf. Ook Bij Oma Dee heeft ze. succes!

    BeantwoordenVerwijderen