Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

vrijdag 24 april 2015

Goal

Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van het zoontje van mijn achternichtje hij is helemaal verzot op voetballen.
De basis van deze kaart is groen Cardstock, het design papier is van Yvonne Creations.
De stempel heb ik ingekleurd met Aquarel potloden.
Verder heb ik de kaart heel rustig gehouden omdat de kaart voor een jongen is gemaakt.
Het materiaal dat is gebruikt: Joy Crafts 6002/0137
                                              Crealies CL CS 20
                                              Pons Stampin Up
                                              Magnolia stempel Soccer E
                                              Twee houten vogeltjes.




Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Cheerful sketches Challenge # 23
Kleuren met Potloden Challenge April thema mannenkaart/jongenskaart.

Diny, ik vind het erg leuk om je te verwelkomen als nieuwe volger van mijn blog!!

                                                                Groetjes


14 opmerkingen:

  1. Hallo José
    Het is een schatje van een kaart voor het jongetje wat zo verzot is op voetbal.
    Edwin doet het dan altijd goed, je hebt mooi gekleurd en prachtig papier gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart :)
    Leuk dat je weer meedoet met cheerfulsketches.
    Dank je wel :)
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, José!! Mooie kleuren combi en leuk stempeltje heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat een leuke kaart heb je gemaakt Jose....prachtige kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oo wat een leukerd zeg,echt heel erg mooi!
    Fijn weekend. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart voor een jongen. Het achtergrondpapier is erg leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart José.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Kleuren met potloden. Succes!!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig, lief, schattig kaartje heb je gemaakt. Heel mooi in deze tinten
    Fijn weekend
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke jongenskaart zeg! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow mooie kaart. Gezellig dat je ook meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke jongenskaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Challenge kleuren met potloden en met de challenge Creaine.

    groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stoere 'kleine mannen' kaart José.
    Gezellig dat je meedoet aan de mannenchallenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen