Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

dinsdag 19 januari 2016

Seasons Greetings

Op het blog bij Fadengrafik Challenge # 88 is het thema deze maand sneeuwpoppen.
De basis is wit met blauw cardstock, deze kaart is geborduurd met kraaltjes.
Het patroon komt uit een boekje van Hobbydols borduren met kralen van Ria Honcoop.
Gebruikte kralen zijn: blauwe rijstkorrels / rode kraaltjes van 3 mm en kleine gele kraaltjes, het rode borduurgaren is van Madeira Rayon Col 1181,
Plaatje weet ik niet zeker maar dacht van  Yvonne Creations, tekststempel is van Docrafts





                                                                Groetjes

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Jose....de kraaltjes zijn een mooie blikvanger!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! Die sneeuwmannen zijn leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi winters kaartje, past goed bij het weer van nu! Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geborduurd Jose en als ik zo twee sneeuwpoppen zag staan zou ik zeker smelten...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, wat leuk die kraaltjes op je kaart, die maken de kaart stralend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met mooi borduurpatroon! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, José!! Leuk zo met die kraaltjes!! En dat plaatje vind ik super!1

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kerstkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A great take on our snowman theme this month, I like the rich decorations you used in the border. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a wonderful card. Thank you so much for joining our challenge at Fadengrafik-challenge blog
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen