Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

dinsdag 22 maart 2016

Happy Birthday

Bij het Hobbyjournaal staat de challenge van maart op het blog, dat is een patroon van een tasje gemaakt door Conny van Doorn.
De bedoeling is dat je met het patroon een cadeauverpakking maakt, en hierbij materialen van de Celebrations-lijn van Yvonne Creations gebruikt.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- Design papier YCPP 10008
- Knipvel CD 10631
- Dies YCD 10048 / YCD 10049 / YCD 10050.
Verder heb ik het tasje afgewerkt met wat kant.
Ik heb ook de binnenkant beplakt en wat vakjes erop gemaakt zodat je er b.v geld of anders erin kan stoppen
Met dit tasje wil ik ook meedoen aan de challenge bij Stampin your Way challenge # 38

                             
                                 Voorkant



                                 Binnenkant




                                Achterkant




5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi Cadeautasje heb je gemaakt, José!! Leuk met die vakjes aan de binnenkant!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi tasje! En wat een leuk idee voor de binnenkant! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cadeau tas, slim om aan de binnenkant wat vakjes te maken. De HB stans is ook mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een mooi tasje van gemaakt. Slim die vakjes aan de binnenkant.
    Leuk dat je weer mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen