Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 23 juli 2016

Prettige feestdagen



Je moet met dit warme weer nog niet aan de feestdagen denken, maar ik heb er toch weer een kerstkaartje gemaakt.
De basis is wit met rood cardstock, het borduurpatroon is van Christien van den Akker en geborduurd in een steelsteek 1-5.
Het garen is van Stitch and Do:
- roze BGE 16 / hard roze BGE 203 / metallic bladgroen BGM 05
- knipvel Yvonne Creations 90001
Verder is de kaart afgewerkt met plakpareltjes

Deze kaart doet mee aan de challenges van:
Fadengrafik Challenge # 94 Thema X Mas in juli
Hobbyjournaal Challenge juli / augustus Thema Een creatie met alleen materialen van Precious Marike / Yvonne Creations of Amy Design




6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, geborduurde Kerstkaart!! Leuk plaatje!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great Christmas card! I like the colours you used for your stitching and the snowy house. The pearls you added look like snowflakes, too. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Maar laat het inderdaad voorlopig maar zomer blijven... Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk fris kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze heb ik ook gemaakt,leent zich super voor kerstkaart....mooi!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine wunderschöne Weihnachtliche KArte.
    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen