Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 25 maart 2017

Geborduurde kaart

Op het blog bij Fadengrafik Challenge # 102 is deze keer de uitdaging Lente
Deze kaart doet hieraan mee, het borduurpatroon is van Christien van den Akker

De volgende materialen zijn gebruikt:
- Garen van Madeira Rayon geel 1025
                                             blauw 1134
                                             rood 1147
- Knipvel Card Deco 5701
- Plakparels                                          




                                                                 Groetjes

6 opmerkingen:

  1. Hoi José,
    wat een mooie kaart! Het patroon is super en de kleuren van het garen passen perfect bij het plaatje!
    Zo mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n lentekaart en wat een leuk patroontje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really great spring card, I love the bright colours you used and the flowers you added. So matching to the ones that are starting to grow outside now. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, geborduurde Lentekaart heb je gemaakt, José!! Mooi patroon heb je gebruikt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen