Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 15 april 2017

Geborduurde kaart

De basis van deze kaart bestaat uit verschillende kleuren grijs cardstock.
Het patroon is van Ann's Paper Art, het lila garen BGE 17 is van Stitch and Do
het gemêleerd garen van Chrissie no 15
Plaatje van Marianne Design VK 9527 ( victorian vintage )
Verder is de kaart afgewerkt met plakparels.




Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Ons borduurkaartenblog Challenge # 42
                                        Thema gebruik een patroon van Ann's Paper Art
Fadengrafik Challenge # 103
                    Thema vrij



14 opmerkingen:

  1. Wow, mooi gemaakt José, prachtig gedaan met de geborduurde hoeken, ook het vintage plaatje staat super mooi.
    Fijn dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje José, leuk patroontje!
    Fijn weekend, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a lovely card, the vintage duo in the picture is adorable, and the stitched swirls fit perfectly. I also like the gemstones and how you managed to create a vivid card even though one of the prevailing colours is grey. Not many can do that I think. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, geborduurde kaart heb je gemaakt, José!! Leuk patroon en lief plaatje heb je gebruikt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, stijlvolle kaart. Je kaart met de washi-tape is ook leuk geworden
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, gezellig dat je meedoet bij Fadengrafik.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jose
    Supermooi zijn die geborduurde hoekjes van Ann's Paper Art op je prachtige kaart.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Süß Deine Karte.
    Danke für Deine Teilnahme an der 103. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtigevkaart Jose. Alles past heel erg mooi bedankt voir het meedoen bij ons borduurkasrtenblog. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart. Bedankt voor het meedoen bij Fadengrafik Challenge Blog

    Groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen