Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 22 mei 2017

Hoera een nieuw leven




Op het blog bij Fadengrafik challenge # 104 staat deze maand weer een leuke uitdaging met als thema huwelijk / baby.
Het borduurpatroontje is van Chris Bosmans, en het garen is van Chrissie
Kleur no 8 / 10 / 25.
Het 3d plaatje weet ik niet meer deze ligt er al weer een poosje.


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Babykaart heb je gemaakt, José!! Mooi Borduurwerk en lief plaatje heb je gebruikt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fun baby card! I like the bright colours of your stitched pattern, but the baby in the floating tire is absolutely brilliant. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig babykaartje met het lieve plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow super mooi, Gezellig dat je meedoet bij Fadengrafik. Succes.
    Groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen