Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 17 augustus 2017

Een nieuw leven

De basis van deze kaart is geel cardstock, het design papier is van Me too You.
De gebruikte materialen zijn:
- Nestabilitie
- Die Yvonne Creations ycd 10020
- Lint
- Plakparels en strikje




Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

AnMaCreatief Challenges # 71 thema dieren
De Egel Challenges # 39 thema baby
2 Sisters on the blog Challenges # 6 thema alles mag
AnMaCreatief facebookgroep Challenges # 3 thema baby


                                                                 Groetjes

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk en zo vrolijk met die vlinders.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk geboortekaartje Jose!
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geboortekaartje, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Kaartje! Leuk dat je meedoet aan de chalenge bij de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat leuk zeg, dit babykaartje. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje. Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, José!! Leuk met die ooievaar erbij!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje!
    Dank-je-wel voor je deelname aan de DIERENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen