Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 22 januari 2018

Hartelijk gefeliciteerd




Op het blog bij Ons borduurkaarten challenge # 51 is het thema deze maand maak een verjaardagkaart!
De kaart is gemaakt met blauw en wit cardstock, en geborduurd met garen:
- Blauw Gütermann Sulky 2105
- Roze Mettler 2300
Het patroon is van Jenine Siemerink het knipvel is van Marianne design
( Twinset pearls ) ewk 1225.
Verder is de kaart afgewerkt met plakparels en een letter sticker.





6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie geborduurde kaart heb je weer gemaakt, José!!
    Leuk patroon en lief plaatje heb je gebruikt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Jose. supermooi patroon. heel mooi met het plaatje van de dame. een echte verjaardagskaart. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele chique kaart José, mooi patroon en zo mooi geborduurd.
    Fijn dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, elegante kaart. Wat een prachtig borduurpatroon en leuk de dame in het midden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jose
    Wat een prachtige stijlvolle kaart, heel mooi geborduurd en die dame is geweldig.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jose, wat een schitterende kaart! Prachtig geborduurd en alles past zo goed bij elkaar! Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen