Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 24 februari 2018

Jarig!




De basis van deze kaart is geel cardstock, verder is gebruikt:
- Creatables M.D lr 0235
- Knipvel Mireille E 577
- Tekst stempel Boekenvoordeel
- lint en ponsen

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Cheerful sketches challenge # februari
2 Sisters on the blog challenge # 12 thema mannenkaart






6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mannenkaart is dit! Leuk plaatje heb je gebruikt!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijke kaart! Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches . Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk.
    Bedankt voor jij bijdrage bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart voor onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, José.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen