Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 15 maart 2018

Gefeliciteerd






De basis van deze kaart is grijs cardstock.
De gebruikte materialen zijn;
- Knipvel
- Vlinderpons Jeanine's Art JAD 10024
- Bloemenpons Precious Marieke PM 10089
- Lint

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
2 Sisters on the blog Challenge # 13
Pearley Sparkles Challenge # 26 Thema bloemen






5 opmerkingen:

  1. Een hele mooie felicitatiekaart José. Die bloem heb je heel mooi opgewerkt vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart maar helaas kan hij niet meedoen met onze challenge. Wij vragen tulpen en dit is volgens mij een magnolia. Wordt natuurlijk wel tulpenboom genoemd maar dat is niet de bedoeling,sorry. Hij mag er wel bij blijven staan hoor maar hij doet niet mee.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, José!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen