Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 6 mei 2018

Vlinder

Op het blog bij de Creative sketchy girls challenge # 23 is het thema deze keer bingo!
De basis van deze kaart zijn 3 tinten paars.
Het borduurpatroon is van Betty de Groote - Greven en geborduurd met garen van:
- Madeira rayon wit col 1001
- Chrissie gemêleerd no 24
Verder de kaart afgewerkt met plakparels en tekst.




                                                             vlinders /  parels / wit




3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vlinder heb je op je kaart gemaakt, José!! Mooi met die parels!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Join Top Colleges for Best MBA Colleges Chandigarh, Punjab. GGS is among the best college for MBA in Punjab. Our aim is to provide the different functional areas of management to the students.

    BeantwoordenVerwijderen