Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 19 april 2018

Zit je niet lekker in je vel,kop op je redt het wel

De basis van deze kaart is paars en lila cardstock.
Materialen die zijn gebruikt;
- Design papier Yvonne Creations PP 10007.
- Knipvel van Mireille E 530
- Nestabilities





Deze kaart doet mee aan de volgende challenges;

Kaartjes Inspiratie Challenges blog Challenge # 117 Thema sketch
Knutsels en Kadootjes Challenge # April Thema gebruik een kikker op je kaart



6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José, wat een mooie kaart voor iemand die een hart onder de riem kan gebruiken. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke opkikker! Leuk dat je de sketch van KIC hebt gebruikt. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, José!! Mooie kleuren en een leuk plaatje heb je gebruikt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met een prachtige tekst. Bedankt voor het meedoen bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen