Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 14 april 2013

Facet borduren

Deze kaart is in facet geborduurd met kraaltjes en komt uit een boekje van Hobby Dols.
De basis van deze kaart is blauw cardstock. Het knipvel is van Yvonne creations verder garen van Madeira  rijstkralen en glaskraaltjes gebruikt.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van het blog :Een hoop inspiratie borduurkaarten deze maand uitdaging Koninginnedag. Weet niet of het borduren met kraaltjes ook bij de challenge hoort omdat de meeste kaarten alleen zijn geborduurd zo niet dan hoor ik het wel. Heb de kaart met plezier gemaakt!




Fijne zondag
Groetjes José

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, José!! Mooi borduurwerk en die rijstkralen maken het helemaal af!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo José, wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor de challenge van het E.H.I. borduurkaarten blog, en het zal toch wel goed zijn met kraaltjes erop, ik vind je Konninginnedag kaart prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw José wat heb je dit super gedaan, hij is helemaal prachtig geworden je kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jose wat een leuke kaart heb je gemaakt en bedankt om mee te doen met challenge op het E.H.I blog
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart en wat is je borduurwerk mooi, leuk dat je meedoet bij EHI borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jose,

      wat een leuk kaartje en dat borduren met die kraaltjes is erg leuk!!
      GerJanne

      Verwijderen
  6. Wat heb je deze kaart weer prachtig geborduurd José! Daar ben je vast lang zoet mee geweest. Vooral met al die mooie kraaltjes erbij. Leuk hoor.
    Liefs Agelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk hoor met de kraaltjes én borduren,weer eens iets heel anders,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen