Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

vrijdag 26 april 2013

Kaart volgens sketch

De basis van deze kaart is grijs cardstock het designpapier is van Marij Rahder potpourri-paper.
Verder zijn de volgende materialen gebruikt :
- Joy Crafts 0024
- Brads
- Plakparels Action
De kaart spreekt verder voor zichzelf.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van het blog :
Bij Oma Dee # 5 Sketch.




Groetjes José

10 opmerkingen:

  1. Dit ziet er prachtig uit José, wat een mooie kleuren, ook héél leuk met de plaksteentjes.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch, prachtige kleuren. Je hebt er echt iets mooisvan gemaakt José!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, José!1 Mooie uitwerking van de sketch en mooi papier heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende uitwerking van de sketch José, super gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie scketch en mooi papier dus samen super mooi.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje! Leuk dat je mee doet met de schets uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi papier zeg! Heel leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet met onze schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje, mooie kleurtjes! dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jose,
    Nav een berichtje van Hobby nu ben ik volgster van je blog geworden/ Je bent ook bij mij van harte welkom/
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen