Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 11 oktober 2014

Halloween




De basis van deze Halloween kaart is grijs cardstock.
Het borduurpatroon komt uit een al wat ouder hobbyjournaal en is van Sjaak van Went.
Garen is van Madeira rayon: zwart gemêleerd col.2218
                                              paars col 1033
Het plaatje is van Yvonne creations CD 10409 de 2 vleermuizen heb ik van internet gehaald.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van het blog: Fadengrafik Challenge # 71 Thema Halloween.



                           

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Halloweenkaart heb je gemaakt, José!! Ook het borduurpatroon dat je gebruikt hebt is heel erg mooi, ondanks dat het een `oudje` is!! Het plaatje en die vleermuizen passen er perfect bij!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo José
    Wauw, wat een prachtige kaart, de patronen van Sjaak zijn zo mooi, je hebt weer héél mooi geborduurd, helemaal in Halloweenstijl.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo José, wat en enge kaart! Mooi die kleuren, maakt het en beetje dreigend en dt is ook de bedoeling met Halloween toch?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och the Card is so sweet.

    Greeting BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen