Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 29 oktober 2014

Prettige feestdagen

Op het blog bij Fadengrafik Challenge # 72 is het thema deze keer :
Santa macht sich auf den weg
Het borduurpatroon weet ik niet van wiedat is heb ik ooit van iemand gekregen.
Het borduurgaren is van Madeira Rayon
- bruin col 1145
- rood col 1147
- zwart col 1000
- roze col 1116
- wit col 1001
De witte gedeeltes heb ik met Gesso bewerkt, het patroon ingekleurd met aquarel potloden.
Wilde hem eigenlijk niet plaatsen,nog maar gedaan vindt de kaart zelf niet zo goed gelukt, ik denk dat het aan het inkleuren ligt.




                                                                 Groetjes


4 opmerkingen:

  1. Nou, José, ik vind dat je de kaart juist wel mooi hebt ingekleurd!! Het is een schitterende kaart geworden!! Het borduurpatroon is super leuk!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José,
    ik kan me wel indenken dat je niet 100 % tevreden bent. Maar ik zou het een hele leuke kinderkaart vinden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo José
    Wat jammer dat je kaart niet is geworden zoals je wilde, ik begrijp het wel hoor, dan heb je iets in je hoofd en komt er dan toch niet goed uit.
    Ik ben ook wel andere kaarten van je gewend, maar hij is mooi en je hebt er toch ke best opgedaan.
    Volgende keer beter moet je maar denken.
    Dank je wel voor het meedoen aan de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jose,
    Ik vind hem toch ook wel mooi in z'n totaliteit,het is weer eens wat anders.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen