Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

vrijdag 26 juni 2015

Gezellige kerstdagen en een kleurrijk nieuwjaar!

Deze kaart nog net op tijd klaar om mee te doen aan de challenge van het blog
Het Hobbyjournaal  challenge juni thema Colorful Christmas  maak een creatie met Yvonne Creations Colorful Chrismas lijn.
De basis is lila en paars cardstock.
Het materiaal is allemaal van Yvonne Creations
YCD 10029 / YCD 10030 / CD 10520 / YCCS 10003.



                                                                Groetjes
                                                                       

4 opmerkingen: