Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 14 juni 2015

Hoera geslaagd!





Deze kaart had ik gemaakt voor mijn neefje die is geslaagd voor zijn zwem diploma.
De basis van deze easelkaart is blauw cardstock
De gebruikte materialen zijn
- design papier Wild Rose en van Kaisercrafts
- knipvel Marieke design 2670
- Joy crafts 6002/0154
- MD  CS 0844 / LR 0199 / LR 0118 / PP 1401

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges
KIC Challenge # 61 thema geslaagd
De Egel Challenge # 6 thema feest met een twist


10 opmerkingen:

  1. wat een mooie en leuke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, José!! Leuk plaatje heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor je neefje José, gaat het wel met je zere vingers, of had je deze kaart al klaar.
    Ik denk dat hij er blij mee zal zijn, want je zwemdiploma halen is al een kunst apart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, feestelijke kaart! Gaaf! En hoe gaat het met jou??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor je neefje die z'n zwemdiploma heeft gehaald, super gemaakt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat en ontzettend leuke kaart voor en zwemdiploma. Zoveel te zien. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart jose,daar zal hij blij mee geweest zijn.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje! En feliciteer je neefje met zijn zwemdiploma!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Leuke kaart. Tof dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..
    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Geweldige kaart, super gaaf en stoer ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen