Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 20 september 2015

Omdat het mooi weer is

Een vriendin vroeg mij laatst of ik misschien een kaart kon maken dat te maken had met vissen, ze had namelijk een kennis en zijn grootste hobby is vissen. Dat wilde ik wel proberen. Met dit als eindresultaat.
De basis is blauw met lichtblauw gemêleerd cardstock.




Gebruikte materialen zijn;
- visser 6002/0152 en kleine visjes 6002/ 0154 zijn van Joy Crafts
- grote vis ADD 10037 Amy Design
- design papier Wild Rose Studio
- tekst MD Eline's Words ECO0147

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges;
De Egel challenge september # 9 thema '' three of a kind ''
             3 vissen / 3 bubbels / 3 plak parels.
Duymelot wedstrijd september thema mannenkaart
Knutsel en Kadootjes challenge # 27 thema dierendag


                                                               Groetjes

11 opmerkingen:

  1. Superleuke vissenkaart heb je gemaakt José!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José,
    Wat een enige kaart heb je weer gemaakt. En voor een visser natuurlijk helemaal van toepassing. Ook leuk dat je aan de Challenger meedoet waar ik DR lid van ben! Dus dubbel bedankt voor het meedoen! En bij K&K en bij de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk met die grote vis!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, José!! Leuk zo met die grote vis!! Hij is zeker geslaagd als mannenkaart en als visliefhebber!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je gaaf gedaan Jose.
    Mooi met de verschillende vissen en het vissertje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, met al die visjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een apart model José, mooi met al die vissen.
    Een héle mooie mannenkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke viskaart is het geworden José, de opdrachtgever zal zeker heel tevreden zijn geweest denk ik zo. Leuk dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat een leuk model kaart, gaaf gemaakt met die vissen ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "3 of a kind" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om er een persoonlijk kaartje van te maken met mooie dingen erop. Die bubbels zijn eigenlijk best wel grappig. Fijn dat je meedoet met de uitdaging Three of kind van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat n prachtige kaart Jose en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen