Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

dinsdag 29 september 2015

Prettige feestdagen





Op Facebook bij Nieuwe borduurkaarten vrienden bij Christien van de Akker weer een nieuw borduurpatroon voor de maand september geplaatst.
Ik heb mijn kaartje nog net op tijd klaar gekregen om deze te plaatsen, het gebruikte  borduurgaren is van Chrissie geel no 6 / groen no 28.
Het 3d plaatje had ik nog op voorraad liggen, ik dacht dat het van Yvonne Creations afkomstig is.
De hoekjes zijn afgerond met een pons en verder de kaart afgewerkt met plak parels.
.


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geborduurde kaart heb je weer gemaakt, José!! Leuk plaatje heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, wat een mooi borduurpatroon.Je beterschapskaart is heel erg leuk met die fruitmand erop.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Super mooi kaartje. Met toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen