Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 20 april 2016

Geborduurde kaart

Op het blog bij Creaine Challenge # 59 stond deze leuke uitdaging maak een geborduurde kaart met een patroontje van Karin Creations met als thema voorjaar.
Het patroon is KC149 en is geborduurd met het garen;
- Groen Madeira Rayon 1370 / 1051
- Roze Mettler 2300
- Roze gemêleerd Chrissie no 14
- Knipvel Precious Marieke CD10617
 De bloemetjes zijn ingekleurd met aquarel potloden de kaart verder afgewerkt met plakparels en een vlinder.





Deze kaart doet ook mee met challenge van Fadengrafik Challenge # 91 Thema Vrij




10 opmerkingen:

  1. wow super leuk, dankjewel voor het meedoen bij zowel Creaine als Fadengrafik. succes.
    groetjes Ine (dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig José, mooi geborduurd ook en weer zo mooi afgewerkt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geborduurd, zelf vond ik het lastig om te borduren, en mooi ook om de bloemen te kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige, geborduurde kaart heb je weer gemaakt, José!! Leuk idee om de bloemetjes in te kleuren!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, prachtig borduurwerk. Mooi dat de bloemetjes zijn ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!! Leuk dat je mee doet met de uitdaging van de Creaine Challenges blog.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great card, that must ave been lots of stitching. I like the cute little bird, too. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, what an amazing card. Well done.

    Thanks so much for joining our Challenge. (http://fadengrafik-challenge.blogspot.de).

    Hope to see you next month when our new Challenge starts. Good luck - I will pick the winner this Sunday so make sure you come back to see who's our lucky winner.


    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen