Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 7 april 2016

Hartelijk gefeliciteerd






Op het blog bij De Egel Challenge #16 is het thema deze maand maak een cadeauverpakking of een doosje!
Ik heb gekozen voor een doosje in de vorm van een stropdas, hij is voor een vriend die binnenkort jarig is en omdat ik het altijd moeilijk vind voor een man wat te kopen kan ik er mooi geld en wat kersenbonbons ( is hij zot op ) erin doen.
Het plaatje is van Mireille E 577
Dit doosje doet ook nog mee aan de challenge bij AnMaCreatief Challenge # 55 thema alles behalve
een kaart.

                                                    Deze foto is van opzij




                                                             Groetjes

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt, José!! Ik vind het een super leuk cadeau en ik weet zeker dat de vriend van je het zal waarderen!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en originele cadeauverpakking heb je gemaakt. Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit leuk gedaan Jose....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit origineel, dat is nog eens leuk geld geven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen