Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 25 september 2017

Prettige feestdagen




Op het blog van Ons Borduurkaarten challenge # 47 is deze maand het thema een geborduurde kaart met een rond patroon.
Het patroon is van Christien van den Akker en geborduurd met garen van;
- Gütermann sulky ( rood gemêleerd col 2123 )
- Chrissie ( blauw gemêleerd no 31 )
Het 3d plaatje is van M.D Eline's Christmas Owls
Verder de kaart afgewerkt met belletje en tekst.



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, ronde, geborduurde kaart heb je weer gemaakt, José!! Dat plaatje van die uilen blijf ik mooi vinden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kleuren, heel leuke kaart! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt prachtig geborduurd José, het is een mooi patroon en de kleuren zijn top.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! mooi borduursel. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig patroon Jose. de uiltjes passen er leuk in. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje

    xx Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jose
    Wat leuk om die lieve uiltjes weer eens te zien op je prachtig geborduurde kaart.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jos;e, wat een schattige uiltjes.Lekker frisse kleurencombinatie heb je gebruikt. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen