Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

vrijdag 15 september 2017

Zet de bloemetjes maar buiten.

Bij Fadengrafik Challenge # 108 stond deze leuke uitdaging maak een verjaardagskaart.
De basis van deze kaart is blauw met geel cardstock,
het patroontje is van Christien van den Akker en geborduurd met garen van;
- Mettler geel 9925
- Gütermann rood 2123 / blauw 2105
De tekststempel is van M.D Eline's words ECO 147




                                                                Groetjes

6 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie José!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie verjaardagkaart heb je weer geborduurd, José!! Leuk met die bloemen!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vrolijke kaart met mooi borduurwerk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine schöne Fadengrafik Karte, aber bitte beim nächsten mal gleich richtig verlinken, damit wir nicht so lange suchen müssen, daß kostet zuviel Zeit.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei der 108. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You made a simple, but beautiful card. I like how the white space allows one to focus on motif and stitching and both are a good combination. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen