Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

maandag 16 oktober 2017

Prettige feestdagen

Alweer een kerstkaartje klaar! De basis van deze kaart is rood met goud cardstock.
Het borduurpatroon is van Sjaak van Went en geborduurd met garen van:
- Gold 8 / Rood col 1181 Madeira rayon
- Groen no 29 Chrissie
- 3d plaatje volgens mij van Amy design ( maar zeker ben ik niet )




Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Ons borduurkaarten Challenge # 48 Thema geborduurde kaart met een patroon van Sjaak van Went
Fadengrafik Challenge # 109 Thema vrij
2 Sisterson the blog Challenge # 8 Thema een geborduurde kaart
Knutsels en Kadootjes Nieuwe Challenge Thema geborduurde of schudkaart




15 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig gemaakt José, mooi patroon , mooi geborduurd en afgewerkt.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met een supermooi borduursel!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleurencombinatie. Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel. Het plaatje is inderdaad van Amy 🤗
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi geborduurde kaart met een lief plaatje José.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart is dit, José!! Leuk borduurpatroon en lief plaatje!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kerstkaartje Jose. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi en leuk patroon.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige borduurkaart, heel mooi patroon en mooie kleuren die perfect bij het plaatje passen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jose
    Het is een schitterende kerstkaart met dit mooie plaatje en patroon van Sjaak.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig borduurkaartje Jose, ik vind dat echt knap.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Jose. Heel mooi patroon. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute Christmas card, the shimmering stitching is great and I especially love the little girl who gives a wonderful festive touch to your creation. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what a great card. Really like it. Thanks a lot for joining our Challenge
    hugs
    Sandra
    (http://fadengrafik-challenge.blogspot.de)

    BeantwoordenVerwijderen