Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 11 november 2017

Hatsjoei!

Deze keer maar weer eens een easelkaartje gemaakt.
De basis van deze kaart is geel cardstock.

Gebruikte materialen zijn:
- Creatables Marianne design LR 0363 /LR 0362
- Tekst stempel Boekenvoordeel
- 3d plaatje weet ik niet meer ( had ik nog liggen )




Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

2 Sisters on the blog Challenge # 9 Thema beterschap / get well soon
Kaartjes inspiratie blog Challenge # 112 Thema bingo
Mijn bingo is lint  / 3d plaatje / stempel




4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Jose. De link bij ons blog werkt niet helemaal en een kaart doet het helemaal niet. Misschien kan je ze opnieuw linken?
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier vrolijkt een mens zeker van op Jose....erg leuk gedaan!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Jose.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen