Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 18 februari 2015

Bloemenkaart

Bij De Egel challenge februari is het thema bloemen, er is een extra prijs te winnen als je een pakketje besteld en hiervan een kaartje maakt.
Dit is mijn tweede kaartje gemaakt van het leuke pakketje.
De basis van deze kaart is paars cardstock met geel, het design papier is van Joy Crafts
Ik heb gebruikt uit het pakket: Wrijfplaatje
                                               Satijn band
                                               Cardstock
                                               Knipvel PG 003 / PG 001

                                          Voorkant

                                          Binnenkant


Verder gebruik gemaakt van de materialen:
- M.D Creatables LR 0205
- Precious Marieke PM 10001 / PM 10008 / PM 10003
- Floral punch
Het gedichtje komt van internet


7 opmerkingen:

  1. Hoi José,

    Je kaartje is heel geslaagd.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie kaart gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi José,
    wat leuk dat je het pakketje hebt besteld. Veel voor weinig, vind ik zelf. En je kaart ermee is heel gaaf ! Leuk model heb je gekozen en het is een bloemenzee geworden. Heel mooi en toepasselijk, het gedichtje!
    Dank je wel voor et meedoen bij de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, José!! Super leuk met al die mooie bloemen en dat vrolijke papier!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart geworden , Jose.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!! Ik heb het setje ook en ben druk bezig!
    Ik vind het een leuke challenge.
    Maar als ik jouw uitvoering zie dan kan ik wek stoppen denk ik...haha.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen