Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 8 februari 2015

Winter



Op het blog bij Cheerful Sketches challenge # 21 stond een leuke sketch.Dit is mijn uitwerking van deze sketch. De basis van deze kaart is lila cardstock.
Gebruikte materialen zijn:
- Joy crafts 6002/2033
- Marianne design CR 1255
- 3d plaatje Marianne design Don & Daisy DDK 3202
Verder valt er niet zoveel te vertellen over deze kaart.
Deze kaart doet ook nog mee aan de challenge van
Duymelot wedstrijd februari thema maak een winterkaart/ creatie

                                                                 Groetjes


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, José!! Lekker vrolijk in de winter met die kleurtjes!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met een leuk plaatje.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje José.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi !! De wanten zijn leuk he? En het plaatje ook!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt!!! dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Jose!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje! Erg leuk plaatje ook. Bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje en frisse kleuren.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches
    Geesje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een moi kaartje....dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen