Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 7 juli 2013

Butterfly Girl

Hallo blogvriendinnen genieten jullie ook zo van het mooie weer??
Deze kaart heb is gemaakt met de digi stempel die je aan kon vragen bij Noor Design!!
De basis is wit cardstock verder zijn er de volgende materialen gebruikt :
- Mal  M.D. LR 0235
- Mal Joy 0147
- Mal Joy 0251
Verder is de kaart simpel gehouden met  wat roosjes en plaksteentjes.
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge van het blog :
Noortje-design : maak een kaart met deze digi
Anma creatief : challenge # 22 thema stansen




Groetjes José

8 opmerkingen:

  1. Hallo José
    En of ik geniet van het mooie weer, al mag ik niet meer in de zon, in de schaduw heb ik mij heerlijk vermaakt met mijn kaartjes.
    Jou kaart met de Bestie stempel van Noor is prachtig, je hebt héél mooi gekleurd en de kaart prachtig afgewerkt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend Jose, ik vind het een plaatje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha José,
    hij is leuk geworden zeg. Die Besties zijn volgens mij de nieuwe concurent van Magnolia...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo José, ik probeer het nog een keertje, mijn internet word steeds verbroken, nu snel even zeggen dat je kaart prachtig is, ik geloof inderdaad ook dat de magnolia's het moeilijk gaan krijgen, die Betie's zijn zo leuk, je hebt prachtig gekleurd, ik vind je kaart geweldig mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Heel mooi afgewerkt en super lief ingekleurd!!!

    Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart leuk dat je bij mij volger ben geworden ben gelijk gaan kijken bij jou ben ook volger geworden.
    je maakt mooie creaties.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je kaart is prachtig hoor, lekkere vrolijke kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen