Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zaterdag 27 juli 2013

Zomerse kaart

Deze kaart heb ik eens een keer gemaakt maar vond hem zelf niet zo geslaagd weet niet waarom dus nooit geplaatst maar nu was er een challenge  deze maand van Hobby nu  zomers dus ik dacht waarom niet deze kaart hiervoor gebruiken. De volgende materialen zijn er gebruikt :
Design papier van Papermania / birdsong
Marianne design LR 0259 - CR 1205 - LR 0208 - CR 0233
De bloemen en vogeltjes afkomstig van Xenos




Fijn weekend
Groetjes José

4 opmerkingen:

  1. Deze kaart vind ik juist wel geslaagd, José!! Hij is zeker zomers, zo met die kleuren, bloemetjes, vogeltjes en prachtige vlinder!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José,

    Prachtige kaartjes heb je gemaakt. Deze vind ik ook super geslaagd, hoor.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Jose,
    wat een leuk model is het zo.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is helemaal niet mis mee hoor met deze kaar Jose, ik vind hem juist prachtig, top gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen