Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

dinsdag 30 juli 2013

Een kleine erbij

Bij  Kaartjes- inspiratie blog was deze keer de uitdaging wit op wit. Ik vond het vrij lastig maar heb de uitdaging aan gegaan volgens mij is deze redelijk gelukt.
De materialen die gebruikt zijn
Mal Joy 0183
Mal M.D. LR 0234
Stempel Magnolia
Tekst stempel Joy
Roosjes en wat veertjes voor de afwerking
De bovenste roosjes lijken op de foto niet wit maar ze zijn het wel.
Met deze kaart wil ik ook meedoen aan de challenge van E.H.I. deze keer alles mag.



Groetjes José

2 opmerkingen:

  1. Zeker moeilijk, wit op wit.
    Ik vind dat je het knap hebt gedaan. Een lief kaartje is het geworden.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje heb weer je gemaakt, José!! Het is en blijft lastig om wit op wit te maken, maar het is je bijzonder goed gelukt!! Ik vind het een snoesje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen