Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

zondag 4 augustus 2013

Zomerse kaart

Deze maand was de uitdaging van Een hoop inspiratie borduurkaarten maak een zomerse kaart.
De basis van deze kaart is  blauw - rood en wit cardstock. Het borduurpatroon is afkomstig Jenine Siemerink en kom uit een jaarboek van het Hobbyjournaal en  is geborduurd met rood en blauw garen
- rood garen van Madeira
- blauw garen van Joy
Het knip vel is van Morehead verder afgewerkt met een roosje en plaksteentjes van de Action




Groetjes José

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende, zomerse borduurkaart heb je weer gemaakt, José!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw José, prachtig is je kaart, zo mooi geborduurd,het plaatje is er ook schattig bij.
    Dank je wel voor het meedoen aan het E.H,I borduurkaarten blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi en lief kaartje Jose, echt super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jose, Wat een schatje. Leuk plaatje en patroontje. Leuk dat je meedoet met de challenge. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Jose en bedankt om mee te doen met onze challenge bij. E.H.I
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schat van een zomers kaartje.
    bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen