Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 29 augustus 2013

Welkom

hierbij wil ik allereerst Cindy welkom heten als mijn nieuwe volger.
Op het blog van Knutsels en Kadootjes: Challenge 3 was deze maand de uitdaging: Maak een hanger uit minimaal 2 delen!
De basis van deze hanger is donker en licht roze cardstock.
de volgende materialen heb ik gebruikt :
* boeddha knip vel Merel design
* vlinders Joy 0027
* gras Joy 0137
* bamboe Joy 0230
* roosjes
* letters zijn van de Zeeman afkomstig.
De 2 delen zijn aan elkaar vast gemaakt door een touwtje wat door een eyelet is gehaald.






Groetjes José

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende Hanger heb je gemaakt, José!! Heel mooi met dat plaatje en die Bamboe!! Als je nu nog niet welkom bent...

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José,

    Wat een mooie hanger is dat geworden. Leuk om zo welkom te worden geheten.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van Knutsels en Kadootjes.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuke hanger en leuk gedaan met dat beeldje er middenin .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer prachtig gedaan Jose, ziet er top uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi José,

    Kei leuk gedaan. Ik vind die super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo José
    Mooi is je hanger, wat leuk dat je hem zo op de muur hebt gehangen, kunnen wij hem goed zien, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zeg, dit is origineel!!
    Mooi gedaan,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen