Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

donderdag 22 augustus 2013

Snoesje

Op het blog van Fadengrafik challenge # 45 is deze keer borduren volgens patroon.
Met deze kaart wil ik hier aan mee doen. De kaart is gemaakt van groen / geel en wit papier en dus geborduurd volgens het patroon. Het borduurgaren is van Madeira (geel) en Joy Chrissie (groen).
Verder 3d plaatje van Snoesje ( Marianne design ).Afgewerkt met plaksteentjes (Action) en 2 bloemetjes.




Groetjes José

11 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan José. Daar ben je vast heel lang mee bezig geweest met dat mooie borduurwerk. Ziet er schitterend uit.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo José
    Prachtig in één woord, je hebt weer zo mooi geborduurd met het patroon van Sandra,je kaart is prachtig afgewerkt, super leuk dat je meedoet aan de challenge van de Fadengrafik, dank je wel.
    Liev groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend geborduurde kaart heb je gemaakt, José!! Lief plaatje heb je gebruikt!! Heel mooie afwerking met al die plaksteentjes erop!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan de fadengrafik challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt José, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi José,
    Ik blijf het toch zo knap vinden dat borduren op papier...Het is een schatje geworden.
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi José,

    Superleuk kaartje. Tof het borduren op kaartje.

    Geweldige kleuren heb je gebruikt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo José, Wat een prachtige kaart! Je hebt het patroon schitterend verwerkt. Leuk dat je meedoet bij de Fadengrafik. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deine Karte ist so süß geworden.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 45. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo José
    Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen