Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken snuffel maar wat rond. Mijn naam is José. Ik woon in Noord-Brabant. Mijn grootste hobby was voorheen 3d-kaarten maken (met borduren en kraaltjes) en nu ben ik het scrappen ontdekt. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en het is natuurlijk nog leuker ais je mijn volger wilt worden!

woensdag 30 januari 2013

With Love

Deze week was bij Joy! craft geen candy maar een wedstrijd maak een creatie met materialen van Line en Lene. Deze kaart heb ik eerst geembossing met de stencil 0051 en een stencil met het hondje en bot 0036. Verder is de kaart versierd met wat hartjes die ik heb uitgeponst en strikjes. Zo kan de kaart ook meedoen aan de challenge van het blog Scr@p cards #42 maak een kaart of creatie waar hartjes op verwerkt zijn.


Groetjes José

8 opmerkingen:

  1. Oh wat een schattig kaartje, José!
    Het hondje kijkt heel verbaasd de wereld in...heel leuk met die hartjes erom heen. EN ook leuk dat de strikjes hartjes hebben!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt, dank je wel voor het mee doen met de wedstrijd bij JoyCrafts.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt José, ik vind hem helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Leuke stansen, ik heb ze niet doe er dit keer ook niet aan mee.Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat toch weer leuk gedaan José! Echt lief met die strikjes en dat leuke bot. Succes met de challenges.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dat je gewonnen hebt
    met dit kaartje, is ook een mooitje :)

    Grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen